3. חניה: לצערי אין חניון במלון ולכן תקחו בחשבון שצריך למצוא חניה בחניונים באזור.
יש שלושה חניונים באזור. החניון הכי קרוב הוא חניון ״היכל שלמה״ שצמוד למלון, אבל הוא לא זול. 3 דקות הליכה משם יש את ״חניון אגרון״, ו-5 דקות מהמלון יש את חניון בית אבי-חי וחניון קרן היסוד.
4. קבלת חדרים החל מהשעה 15:00. את ניגשת לפקידת הקבלה ואומרת את שמך, ומקבלת מפתח לחדר שלך. עזיבת חדרים היא יום למחרת בשעה 11:00, נוכל לשמור את המזוודות בחדר אחסון בלובי.
התוכנית ממשיכה עד השעה 14:00.
חשוב: קבוצת הוואטצאפ ממשיכה להיות פעילה בזמן הנופש לצורך עדכונים שוטפים. ניתן לשאול שאלות בקבוצה.
הגעה למסעדה בערב
המסעדה נמצאת ברחוב רבי עקיבא 6, מרחק הליכה של 9 דקות מהמלון.
מי שרוצה להגיע ברכב, יש חניון צמוד למסעדה בשם ״מגדלי ירושלים״.
צפוי להיות מזג אוויר קר, מומלץ להצטייד עם ביגוד חם ככל שניתן. במסעדה עצמה כמובן יהיה נעים וחם.